Home: Simple Forums Event Safety test from Korea Certification inspection

This topic contains 0 replies, has 1 voice, and was last updated by  chedech 8 years, 11 months ago.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • #16189

    chedech
    Keymaster

    자율안전확인 신고서

    Safety test from Korea Certification inspection takes very strict and particular process, so people who had doubts about making a folding bike with carbon should now relieve.

    KC (Korea Certification) Inspection process as follows:
    1. Frame & Front Fork Assembly – Impact Test: A weight of 22.5kg is dropped onto the front axle of the upright frame-fork unit from a 180mm height.
    2. Fatigue Test of Cycling Forces: Alternating push force on both side of pedal spindle for 100,000 cycles and having amplitude of 1000N.
    3. Fatigue Test of Vertical Forces: Alternating push force on seat tube for 50,000 cycles and having amplitude of 1200N.

    chedech perfectly passed all inspections points.


    Sicherheitstest von Korea Certification Inspection hat sehr strengen und besonderen Prozess, so sollten Leute, die Zweifel an der Herstellung eines klappbaren Fahrrades aus Carbon haben, nun entlastet werden.

    KC (Korea Certification) Inspection Prozess ist wie folgt:
    1. Rahmen und Vorderradgabel Bausatz – Wirkungstest: Von der Höhe von 180 mm wird ein Gewicht von 22.5 kg auf die Vorderachse der aufrechten Rahmen-Gabel Einheit gefällt.
    2. Ermüdungstest von Radfahren-Kräften: Alternierende Druckkraft mit einer Amplitude von 1.000N auf beide Seiten der Pedalachse für 100.000 Zyklen
    3. Ermüdungstest von VertikalKräften: Alternierende Druckkraft mit einer Amplitude von 1.200N auf Sitzrohr für 50.000 Zyklen

    Chedech bestand perfekt alle Inspektionspunkte.


    Los procesos de la Inspección KC (Certificación de Corea) son como siguientes:

    1. Ensamblaje de Marco & Trinche delantera – Prueba de impacto: Se déjà caer un peso de 22.5kg sobre el eje delanteo de la unidad de marco-trinche vertical desde una altura de 180mm height.
    2. Prueba de Fatiga de Fuerzas Ciclismo: Alterna la fuerza de empuje en ambos lados del eje del pedal para 100,000 ciclos y tener una amplitude de 1000N.
    3. Prueba de Fatiga de Fuerza Vertical: Alternar la fuerza de empuje en el tubo del asiento para 50,000 ciclos y tener amplitude de 1200N.

    Chedech aprobó perfectamente todos los puntos de inspección.


    韓国統合認証の安全性試験は非常に厳格です。カーボン折りたたみ式自転車に懸念があるお客様もご心配は無用です。

    KC(韓国統合認証)の検査プロセスは以下の3点からなります。
    1. フレームとフロントフォークの組立 - 衝撃試験:直立フレームフォークユニットの前車軸に180mmの高さから22.5kgの重りを落下させる。
    2. 回転方向に対する疲労試験: 1000Nの振幅にて100,000サイクルに渡り、力を変化させながらペダル軸の両サイドに負荷を加える。
    3. 鉛直方向に対する疲労試験: 1200Nの振幅にて50,000サイクルに渡り、力を変化させながら管座に負荷を加える。

    Chedechは全ての検査項目を完璧にクリアしました。

    • This topic was modified 8 years, 11 months ago by  chedech.
    • This topic was modified 8 years, 11 months ago by  chedech.
    • This topic was modified 8 years, 11 months ago by  chedech.
    • This topic was modified 8 years, 10 months ago by  chedech.
    • This topic was modified 7 years, 6 months ago by  chedech.
    • This topic was modified 7 years, 6 months ago by  chedech.
Viewing 1 post (of 1 total)

You must be logged in to reply to this topic.